Soonr Workplace

/Soonr Workplace
Soonr Workplace2017-07-03T12:52:09+00:00

Soonr Logo

 

 

 

 

 

 

Soonr Workplace is onderdeel van onze Cloud werkplekomgeving. Met Soonr wordt het delen, beheren en organiseren van bestanden een stuk makkelijker. Meer productiviteit, overal, vanaf elk device.

De kracht van het samenwerken

 

Werknemers moeten grote presentaties en bestanden snel en gemakkelijk kunnen versturen. De soonr 3
oplossing hiervoor is dit platform. Alles kan binnen dit platform: bestanden delen, organiseren, bijwerken en archiveren. Dit kan privé, maar ook onderling met andere werknemers of zelfs met externe personen. Daarbij is er is geen limiet voor bestandsgrootte en back-up. Wijzigingen van bestanden worden automatisch gesynchroniseerd. Als gevolg hiervan, heeft iedereen – inclusief mobiele werknemers en werknemers op externe kantoren – toegang tot de meest recente versies van bestanden, die goed zijn beschermd en gearchiveerd worden. Deze bestanden zijn ook offline beschikbaar en worden gesynchroniseerd zodra er weer een internetverbinding beschikbaar is.

Opties voor bewerken

 

Wanneer een nieuw project wordt gecreëerd binnen Soonr, is de maker ervan automatisch de eigenaar van het project. Alleen de eigenaar heeft toegang tot het project, totdat hij besluit het te delen met teamleden. Bij elk bestand kan gekozen worden in hoeverre deze bewerkt kan worden door andere teamleden. Er zijn 4 levels van bewerken:

Soonr 2

  1.  Volledige toegang, waarbij iedere gebruiker de inhoud kan schrappen en aanpassen en nieuwe inhoud kan creëren.
  2. Gebruikers kunnen inhoud toevoegen en wijzigen, maar deze niet verwijderen
  3. Gebruikers kunnen inhoud alleen aanpassen, maar geen nieuwe inhoud toevoegen of inhoud verwijderen
  4. Alleen lezen