Beheer & Support

Voor de veiligheid en continuïteit van uw organisatie is het onderhoud van uw informatiesystemen van cruciaal belang. Kwalitatief ICT beheer en support is dan ook het fundament van een goedlopende organisatie. Vanwege de benodigde kennis en ervaring is het vaak beter om uw onderhoud onder te brengen bij een gespecialiseerde partner.

ICT beheer en support van TCA betekent procedureel en preventief onderhoud zodat u zorgeloos kunt werken. TCA biedt IT beheer middels pro-actieve, (deels) geautomatiseerde monitoring. Voor IT support kunt u terecht bij onze behulpzame servicedesk medewerkers.

Vraag een offerte aan
Ik wil eerst een adviesgesprek
Vraag een offerte aan
Ik wil eerst een adviesgesprek
Goed vastgemaakt aan de berg onder begeleider tijdens klim als metafoor voor kwalitatief ICT beheer en ondersteuning

Managed Services: uw apparatuur en netwerk altijd optimaal onder beheer en beveiligd

Informatiesystemen onderhouden en beschermen is tegenwoordig een topsport. Al uw apparatuur en andere netwerkcomponenten vormen namelijk een potentieel risico voor de veiligheid en integriteit van uw netwerk. Zelfs kleine ondernemingen hebben vaak al meer apparatuur in huis dan zij zelf op een veilig niveau kunnen beheren. Laat daarom uw servers, software, routers en switches beheren en beveiligen met Managed Services van TCA. Ons Network Operations Center (NOC) monitort alle gegevens over uw netwerk en haar aangesloten apparatuur. Het enige waar u zich druk over hoeft te maken, zijn uw eigen werkzaamheden.

Managed Services offerte aanvragen
Managed Services offerte aanvragen

Wat valt er onder managed services?

Detachering

Bent u (tijdelijk) op zoek naar IT-professionals die een specifiek vraagstuk voor u kunnen oplossen? TCA versterkt uw team met extra capaciteit en kennis. Onze IT-professionals werken op projectbasis zelfstandig, of samen met uw werknemers. Wij kunnen TCA’s IT-personeel bij u inzetten onder andere voor het onderhoud, het beheer en de ontwikkeling van interne systemen en netwerken. Heeft u een ander soort IT-uitdaging? Neem contact op met één van onze consultants.

Kom erachter hoe onze IT toppers u kunnen ondersteunen
Kom erachter hoe onze IT toppers u kunnen ondersteunen

Waarom een IT-professional van TCA gedetacheerd bij u aan de slag?

Detachering bij TCA geeft zekerheid. Met een gedetacheerde IT-er weet u zeker dat u iemand in huis hebt om uw IT-vraagstuk daadkrachtig op te lossen.

Onze IT-ers hebben veel ervaring en een hoog kennisniveau. Juist omdat zij regelmatig afwisselend werk verrichten hebben zij veel affiniteit met verschillende soorten IT-uitdagingen.

U hoeft zich niet te verdiepen in het benodigde technische niveau van geschikte kandidaten. TCA weet precies wie u het beste kan ondersteunen bij uw IT-project.

Klantondersteuning: onze 24/7 statusmonitor, servicedesk en statuspagina

TCA’s klantondersteuning is de spil in onze dienstverlening. Onze statusmonitor, servicedesk en statuspagina zien erop toe dat onze klanten écht zorgeloos, efficiënt en veilig kunnen werken. Ons klant-ondersteuningsplan leidt tot effectiever, sneller, en goedkoper werken voor uw onderneming. Hoe wij dat doen? TCA’s 1-2-3-tje.

Ten eerste door uitval van systemen en storingen te voorkomen met onze pro-actieve 24/7 status monitor. Ten tweede, mocht er onverhoopt wel discontinuïteit voorkomen, dan kunt u terecht bij onze kundige en behulpzame servicedesk. Ten derde kunt u terecht op onze statuspagina waar u updates over discontinuïteit kunt volgen. Zo bent u altijd op de hoogte van waar wij staan en waar u verder kunt.

Ik wil klantondersteuning van TCA
Ik wil klantondersteuning van TCA

Neem contact met ons op

Indien u op een specifiek datum en tijd teruggebeld wilt worden, geef dit hieronder aan:


Ja, ik meld mij ook aan voor Premium Content van TCA