Klantcase Drents Museum

Drents Museum

Drents Museum is een echte publiekstrekker door haar unieke tentoonstellingen. Jaarlijks verwelkomt het museum duizenden bezoekers uit het hele land. Flexibele communicatie is essentieel om de kwaliteit in de organisatie te waarborgen en bezoekers een inspirerende dag te geven.

Dienstverlening

Wij zorgen ervoor dat de medewerkers altijd bereikbaar zijn en eenvoudig kunnen telefoneren. Hoe? Wij leveren een digitale telefooncentrale (VoIP) van Unify. Deze is geplaatst op locatie bij het Drents Museum. De medewerkers maken afhankelijk van hun functie gebruik van een vaste telefoon of een mobiele telefoon. De mobiele telefoons zijn gekoppeld aan de digitale telefooncentrale.

Daarnaast maken ze in het Drents Museum op twee locaties gebruik van een receptionistendashboard. Dit zorgt ervoor dat telefoontjes eenvoudig afgehandeld kunnen worden. In het dashboard is namelijk zichtbaar wie er aan- en afwezig is, dit kunnen de medewerkers zelf instellen. Daarnaast hebben ze de mogelijkheid om te bellen vanuit internetbrowsers en kunnen ze gebruik maken van zowel persoonlijke en zakelijke adresboeken in Outlook. Ook kunnen de medewerkers eenvoudig gebruik maken van de gepersonaliseerde omgeving, waar zowel informatie, applicaties als software zichtbaar is (MyPortal). Medewerkers kunnen een persoonlijke voicemail instellen en ad-hoc gesprekken opnemen.

En meer

Naast de vaste telefoons verzorgen wij ook ruim 50 mobiele telefoons met abonnementen. De medewerkers van het Drents Museum worden volledig ontzorgd. Wij voeren namelijk alle updates uit en onderhouden de telefoons. Als de telefoons toe zijn aan vervanging wordt dat altijd netjes in overleg geregeld. Om de inkomende gesprekken in goede banen te leiden hebben wij een keuzemenu ingesteld en worden de bellers vermaakt met een wachtmuziekje op het moment dat iedereen in gesprek is.

Drents Museum

Facilitair manager – Herman van Straten over TCA:

“Het Drents Museum heeft sinds een jaar of tien TCA als vaste- en mobiele dienstverlener. In mijn functie als facilitair manager heb ik gedurende die periode met hen gewerkt. Er zijn vele bedrijven die de dienstverlening aanbieden, maar het Drents Museum vond het belangrijk een goed bedrijf uit de omgeving te hebben.

Wat al vanaf het begin opviel was de informele sfeer gecombineerd met een professionele werkwijze. TCA is op de hoogte van de nieuwste technologie en denkt altijd mee om de telecommunicatiewensen van het Drents Museum zo goed mogelijk en zo voordelig mogelijk in te vullen. Met name de contactpersonen Alexander Gemmer (mobiele telefonie) en meneer van de vaste telefonie dienen hierbij genoemd te worden. Ook reageert TCA zeer snel bij eventuele storingen in de telefooncentrale.”

    Neem contact met mij op

    Mijn gegevens:


    Opmerkingen en suggesties:



    Ja, ik meld mij ook aan voor de nieuwsbrief

    * verplicht