Eerste Lijns Servicedesk Medewerker ICT

Vind je het leuk om met nieuwe technieken te werken? Heb je affiniteit met support & beheer? Ben je bereid nieuwe uitdagingen aan te gaan en kun je klantvriendelijk te werk gaan? Dan is deze functie wat voor jou! (32-40uur)!

Voor onze klanten ben jij op de servicedesk de eerste medewerker met wie onze klanten contact hebben als ze een supportaanvraag indienen. Je probeert telefonisch of per mail een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van de servicevraag van onze klant.
Met deze informatie probeer je eerst zelf het probleem op te lossen. Als het qua technische complexiteit een specialistische blik vereist, maak je op basis van jouw contact met de klant een inschatting van hoe het probleem het beste kan worden opgelost. Vervolgens wijs je de servicevraag toe aan één van je 2de lijns servicedesk collega’s. Terwijl er aan een oplossing wordt gewerkt, probeer jij de klant optimaal op de hoogte te houden over de vorderingen en houd je jouw collega’s scherp over welke supportaanvraag de hoogste prioriteit heeft.

Wie zijn wij?
TCA is een succesvolle leverancier van ICT diensten en producten. Voor onze klanten installeren, beheren en vinden wij de beste en meest efficiënte oplossingen. Wij onderscheiden ons door een persoonlijke en directe aanpak. Dit doen wij met een enthousiast en gemotiveerd team, dat werkt met de laatste en slimste technische oplossingen.

Jouw werkzaamheden omvatten verder het opstellen van rapportages voor onze klanten en het communiceren over onderhouds-, update werkzaamheden die we uitvoeren. Ook word je medeverantwoordelijk voor het constant verbeteren van onze serviceprocessen; je denkt dus actief mee over wat er in onze bedrijfsvoering efficiënter zou moeten verlopen en hoe we dat het beste kunnen aanpakken.

Functie-eisen
– opleiding minimaal MBO ICT niveau 4 (systeembeheer);
– Goede communicatieve vaardigheden;
– creatief en oplossend vermogen;
– Enthousiaste, proactieve instelling;
– Woonachtig in de provincie: Drenthe, bij voorkeur in of rond Assen.

Wat bieden wij?
– Een zelfstandige functie
– Ruimte voor eigen initiatief
– In overleg: scholing en diverse vakgerichte opleidingen
– Prettige arbeidsvoorwaarden

Word jij medewerker 1ste Lijns Servicedesk? Solliciteer direct!

Wie zijn wij?
TCA Telecom & IT levert en beheert uiteenlopende ICT-oplossingen. Wij richten ons voornamelijk op het MKB: van productiebedrijven, musea tot attractieparken. Wij onderscheiden ons door onze persoonlijke benadering. Daarnaast zijn wij continu bezig met innovatie en dat doen wij samen met onze (potentiële) klanten. Alles voor het best mogelijke resultaat. Ons motto is: kwaliteit leveren met plezier!

Stuur je cv+motivatie voor 15 mei naar: sollicitatie@tca.nl En misschien mag jij onze mascotte ontmoeten.