Wat is Cloud Telefonie

///Wat is Cloud Telefonie
Wat is Cloud Telefonie2017-07-03T12:52:11+00:00

Cloud Telefonie houdt in dat de telefooncentrale niet bij u, maar in één van onze datacenters in Nederland staat. U maakt gebruik van een centraal Voice over IP ( VoIP ) netwerk, dat door TCA wordt beheerd. In de beveiligde datacenters waarover TCA beschikt, worden alle funtionaliteiten op afstand beschikbaar gesteld aan u.

Eenvoudig besparen op uw telefoniekosten

Dankzij VoIP is is er geen traditionele infrastructuur (zoals ISDN) meer vereist. U kunt hierdoor gebruik maken van onze voordelige VoIP diensten en lage beltarieven. Wij bieden u ook de mogelijkheid onbeperkt te bellen naar vast en mobiel voor een vast bedrag per maand.

Uitgebreide functies

U kunt Cloud Telefonie bij TCA zo krijgen als u dat wilt, nu en in de toekomst. U krijgt standaard een uitstekende bereikbaarheid, inclusief voicemails, met uw vaste nummer bereikbaar op uw mobiel en dag/nacht schakelingen. Daarnaast kunt u ook kiezen voor een auto-attendant of keuzemenu, wachtrijen en tal van flexibele doorschakelingen. U betaalt alleen voor wat u nodig heeft.

Alles onder controle!

Via uw eigen portal heeft u inzicht in uw gespreksverkeer, facturatie en kunt u eenvoudig uw doorschakelingen beheren. Dit werkt simpel en snel via PC, laptop, tablet en smartphone.

Cloud Telefonie is er voor alle bedrijven

Cloud Telefonie is overal te gebruiken, het enige wat u nodig heeft is een VoIP telefoon en een internetverbinding.

Maximale flexibiliteit

Thuiswerken

Vestigingen koppelen

Vast op mobiel

Doorschakelen

Een groot voordeel van TCA Cloud Telefonie is de flexibiliteit. Omdat uw telefonie omgeving niet locatiegebonden is, kunt u overal waar u een internetverbinding heeft bellen en gebeld worden zoals u dat gewend bent. Uitbreiden en inkrimpen is net zo eenvoudig. Omdat al onze diensten maandelijks opzegbaar zijn, betaalt u nooit meer dan dat wat u nodig heeft.