Uitgebreide functies

Uitgebreide functies2017-07-03T12:52:11+00:00

Nummerplan & Callflow

Uw Cloud telefooncentrale wordt geleverd met veel standaard functies en wordt, in overleg met u, ingericht door middel van een nummerplan en callflow. Elk toestel wordt voorzien van een eigen intern toestelnummer. Deze kunnen vervolgens ik één of meerdere belgroepen worden geplaatst.

In de callflow wordt bepaald welke toestellen worden aangeroepen indien er een extern of intern nummer wordt gebeld. Daarna bepalen we welke toestellen of toestelgroepen worden aangeroepen en in welke volgorde. Hoe het nummerplan en de callflow worden ingericht wordt samen met u bepaald en ingericht door ons.

Meer standaard functies

  • Ontvang uw vaste nummer op uw mobiele telefoon.
  • Bepaal dag- en nachttijden en stel een tekstbericht in als u gesloten bent.
  • Stel een antwoord aparaat in als u niet bereikbaar bent.
  • Ingesproken berichten ontvangt u automatisch in uw e-mail.
  • En nog veel meer…

Onderstaande functies kunt u afnemen tegen een kleine meerprijs:

Fax2mailflow

Twijfelt u of de fax de deur uit kan. of is het voor u belangrijk bereikbaar te zijn via een fax? Met Fax2mail kunt alle faxen blijven ontvangen. Faxberichten verzonden aan u afgeleverd worden in uw e-mail. U betaalt hier een vast bedrag per maand voor zonder een limiet voor het aantal te ontvangen faxberichten.

Keuzemenu / Auto-attendant

Met een auto-attendant kunt u inkomende oproepen begeleiden naar de juiste bestemmingen middels tekst en een keuzemenu welke wordt bediend via de cijfers van de telefoon.

          “Welkom bij Bouwbedrijf De Vries, toets 1 voor bestellingen, toets 2 voor retouren”, etc..

Na de gemaakte keuze wordt het gesprek aangboden bij toestellen, toestelgroepen, een voicemail of externe nummers zijn.

De auto-attendant kan vershillende teksten en menu’s afspelen afhankelijk van welk vast nummer of op welke datum of tijdstip wordt gebeld.

Wachtrij

Met de wachtrij-functie gaan er geen gesprekken meer verloren. Indien u in gesprek bent of de telefoon niet kan aannemen, wordt de oproep in een wachtrijgeplaatst waarbij een tekst eb/of wachtmuziek wordt afgespeeld. De oproep wordt voor een aangegeven duur aangeboden op uw toestellen, tot dat het gesprek kan worden opgenomen.

Hiermee verhoogt u uw bereikbaarheid en het geeft u de mogelijkheid efficiënter uw oproepen af te handelen.

Gespreksopname

Als u graag uw gesprekken wil opnemen voor trainingsdoeleinden of om (contract) afspraken vast te leggen, kunt u kiezen voor automatische gespreksopname. Met de gespreksopname functie worden inkomende en uitgaande gesprekken automatisch opgenomen. Deze worden u vervolgens aangeleverd als een digitaal audiobestand (MP3) voor naslag en archivering.

Wettelijk is het toegestaan alle gesprekken op te nemen waar u zelf aan deelneemt. Voor de klantvriendelijkheid kan het echter wel zo netjes zijn uw gesprekspartner te melden dat gesprekken worden opgenomen. Een automatische melding hiervan kan worden ingeregeld middels de auto-attendant.